برگشتم
...حرف دل
مي خواهم بنويسم...اما چه چیز را نمیدانم!!!
درباره وبلاگ


یه وقتایی خودمو بغل میکنم و میگم!!! غصه نخور دیووونه...من که باهاتم



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 2782
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
مهربونی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 18 آذر 1391برچسب:, :: 22:52 :: نويسنده : مهربونی

سلام سلام سلام

دوباره اومدم وفعلا هستم تا...

نمیدونم تا حالا این جمله رو شنیدین یا نه؟

از سن وسالت خجالت بکش......................نشنیدین؟؟؟

ولی تا دلتون بخواد من شنیدم

مثلا موقعی که دلم میخوادعروسک بخرم یادارم سرسره بازی میکنم یا وقتیدارم با یه بچه سر یه پفک دعوا میکنم(بیشتر شوخیه تا دعوا) ویا مث یه دختربچه از سروکول بابام بالا میرم یا با داداشم اسم فامیل بازی میکنم اونم نه با کاغذ وخودکار همینجوری لفظی یا دلم آبنبات چوبی میخواد یا.....

من همش 22سالمه  کلا دوس دارم اینجوری باشم 20 سالش مال شما من با این 2 سال کلی خوشم.

20سال هماهنگ با سنم رفتار کردم. این دوسالی که کودک درونم بیدار شده کلی هیجان و شادی تو زندگیم به وجود اومده که این هیجان و شادی می ارزه که هرزگاهی این جمله رو بشنوم.

از سن وسالت خجالت بکش.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: