....................................؟
...حرف دل
مي خواهم بنويسم...اما چه چیز را نمیدانم!!!
درباره وبلاگ


یه وقتایی خودمو بغل میکنم و میگم!!! غصه نخور دیووونه...من که باهاتم



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 2809
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
مهربونی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, :: 1:3 :: نويسنده : مهربونی

حکایت رفاقت حکایت سنگهای کنار ساحله …
اول یکی یکی جمعشون میکنی تو بغلت بعدشم یکی یکی پرتشون میکنی تو آب ؛ اما بعضی وقتا یه سنگهای قیمتی گیرت میاد که هیچ وقت نمیتونی پرتشون کنی …

.

.

.

.

توبه کرده بودم که دیگه رفاقت یه طرفه نکنم ولی مگه این دلم میذاره تنها رفیقمم ولم کرد...

نمیدونم شاید جز اون سنگهایی بودم که باید پرت میشدم تو آب شاید...



نظرات شما عزیزان:

somayyeh
ساعت9:02---17 آبان 1391
سلام مهربوني
سپاس هم بخاطر زود به بروز شدنت هم مطالبت
راستي مهربوني چرا آهنگ وبت نيس؟
بابت چت روم هم ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: